MySzkolimy.pl

Znajdź szkolenie dla siebie!

ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI – ZAKŁADANIE I PROWADZENIE FIRMY

GŁÓWNY CEL SZKOLENIA:

Cel edukacyjny: szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania

i usystematyzowania wiedzy na temat zakładania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Przygotowuje do samodzielnego prowadzenia własnej firmy w zakresie zagadnień formalno-prawnych, analizy SWOT, rozliczeń podatkowych, rozliczeń ubezpieczeń społecznych, promocji, jak również pozyskiwania klienta. Szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania i usystematyzowania wiedzy na temat zakładania, prowadzenia jednoosobowej działalności gospodarczej.

Cel biznesowy: zdobyta wiedza oraz umiejętności nabyte podczas szkolenia przełożą się na efektywne zarządzanie własną firmą, utrzymanie firmy na rynku, na wzrost pozyskanych klientów, sprzedaż w firmie.

EFEKTY UCZENIA SIĘ:

W ZAKRESIE WIEDZY UCZESTNIK

jest przygotowany do prowadzenia działalności gospodarczej. Posiada stosowną wiedzę zarówno teoretyczną jak i praktyczną obejmującą zasady prowadzenia przedsiębiorstwa

zna zasady prowadzenia dokumentacji dotyczącej rejestrowania działalności gospodarczej

zna dobre praktyki w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej

zna zasady i metody komunikacji z klientami, partnerami i współpracownikami

zna zasady zarządzania finansami, sprzedażą, marketingiem, zatrudnieniem

posiada wiedzę z zakresu podstawowych zagadnień prawnych dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz prawa pracy, działalności gospodarczej, rozliczeń z ZUS, US i innymi urzędami

zna niezbędne przepisy prawa do prowadzenia działalności gospodarczej

zna zasady zarządzania firmą

jest przygotowany do sporządzenia biznes planu własnego biznesu

jest przygotowany do poszukiwania informacji nt. prowadzenia działalności gospodarczej

W ZAKRESIE UMIEJĘTNOŚCI UCZESTNIK

konstruuje pisma, wypełnia dokumenty, składa dokumenty w stosownych urzędach

umie wypełniać księgi podatkowe

umie zatrudnić pracownika (umie przygotować stosowne umowy dot. zatrudnienia) przygotowywać dokumenty rozliczeniowe, przygotować rozliczenie wynagrodzenia

prowadzi działania sprzedażowe, marketingowe we własnej firmie

prowadzi profesjonalne rozmowy telefoniczne

pracuje efektywnie

dokonuje wyboru odpowiednich przepisów, druków potrzebnych przy prowadzeniu działalności gospodarczej

umie interpretować zjawiska gospodarcze

opracowuje biznes plan, analizę SWOT, ofertę

potrafi zaprezentować firmę

uzasadnia przewagę oferty na rynku nad innymi

posiada umiejętności korzystania z odpowiednich elementów promocji

rozwija własne predyspozycje do zarządzania własną firmą

potrafi wybrać właściwe metody pozyskiwania klienta z uwagi na profil branży

rozwija własne predyspozycje dotyczące pozyskiwania klientów

W ZAKRESIE KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH UCZESTNIK

potrafi pracować z klientem, urzędami

efektywnie organizuje własną pracę jako przedsiębiorca

wykazuje motywację do budowania pozytywnego wizerunku firmy

jest przygotowany do publicznej prezentacji

potrafi komunikować się z innymi firmami, urzędami

wykazuje motywację do budowania baz klientów

działa w sposób kulturalny i etyczny

motywuje innych do działania, komunikować się z otoczeniem

deleguje zadania, wyznaczać cele – obowiązki

inspiruje do działania

podnosi kwalifikacje, uczy się przez całe życie, aktualizuje swoją wiedzę

działać kreatywnie i konsekwentnie realizując zadania zawodowe

ponosić pełną odpowiedzialność za swoje działania

Grupa docelowa

PROFIL UCZESTNIKÓW:

Szkolenie przygotowane dla osób chcących rozpocząć prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub prowadzące już 

Grupa docelowa:

osoby bezrobotne

osoby odchodzące z etatu do prowadzenia własnej działalności gospodarczej

inne zainteresowane osoby

FORMA:

Wykład – pogadanka, ćwiczenia indywidualne i grupowe/ dyskusje/ prezentacje.

Program

PROGRAM SZKOLENIA:

rejestracja firmy – krok po kroku

wymogi formalno-prawne dot. rejestrowania i prowadzenia jednoosobowej działalności gospodarczej

wybór korzystnej formy opodatkowania (ryczałt ewidencjonowany, zasady ogólne, podatek liniowy)

zobowiązania podatkowe i deklaracje (rodzaje podatków, ulgi

i zwolnienia)

ubezpieczenia społeczne ZUS

zasady prowadzenia dokumentacji w firmie (faktury VAT, rachunki, paragony)

biznes plan jednoosobowej działalności gospodarczej

pomysł i ocena działalności na rynku (analiza SWOT)

elementy strategii marketingowej (przygotowanie oferty rynkowej, promocja, pozyskiwanie klienta)

sposoby i źródła finansowania własnej działalności

Certyfikaty

tak, zaświadczenie imienne

Prowadzący

Pani Iwona - trener od 16 lat w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, przedsiębiorczości, prac biurowych, bhp - firm, instytucji, fundacji, uczelni z całej Polski. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Zarządzania - studiów doktoranckich o specjalności "organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwami" oraz studiów magisterskich o specjalności "zarządzanie przedsiębiorstwami". Posiada uprawnienia pedagogiczne. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki, studia managerskie BHP. Posiada certyfikat VCC z zakresu technik sprzedaży.

Trener działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, managerów różnych działów, pracowników takich firm jak: PHILIPS Polska sp. z o.o. Warszawa, Media Expert Złotów, Wielton S.A., Prymat z o.o., Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego w Krakowie, Dekpol S.A., Caritas, Fundacja Aktywizacja, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie, Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Biegun” Spółka Jawna Jaraczewo, Gerdes MC Sp. z o.o. Poznań, Terravita, AM Okna Gorzów Wlkp., Hyprotech Łódź, Przedsiębiorstwa AMBIT, Euro Prestige, Boger, Info-Medica Poznań, Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Bil Cup Poznań, Domedic Dental, BGŻ, Savrin, Cleaner, ZKZ Jarocin, Waberers Polska, Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze, Shim Pol, Dalkia Services sp. z o.o., Praefa spółka z o.o., Phenix Pharma Polska Warszawa, Kancelaria Prawna Teodorowski & Wojtaszak Kraków, Chespa, Bruk spółka z.o.o., Neinver Asset Managemnet Polska spółka z.o.o. (Factory Poznań), Sinoma Kraków, MMG Środa Wlkp., pracowników Urzędu Pracy, Jaromy Jarocin, Collegium Polonicum przy UAM w Słubicach i Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie, NS Konsulting w Lublinie, Domino, Sternet sp. z o.o. z Tarnowa, Piekarnia-Cukiernia „Pellowski” z Gdańska, Infotower, Fibar Group z Poznania, szpitali i teatrów oraz wielu innych podmiotów.

Przeprowadza szkolenia oraz doradza firmom i instytucjom w zakresie wprowadzania zmian w obszarach:

Profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy

Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży

Obsługa klienta i techniki sprzedaży

Akademia handlowca

Marketing w firmie - budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą

Przedsiębiorczość – abc małej firmy- budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą

Biznesplany

Pracownik administracyjno - biurowy

Obsługa sekretariatu i biura

Planowanie i organizowanie pracy własnej

Techniki sprzedaży

Profesjonalna obsługa klienta

Doskonalenie procesu sprzedaży

Efektywna organizacja pracy własnej i zarządzania sobą w czasie

BHP

Harmonogram

2 dni

Informacje organizacyjne

Zgłoszenia przyjmowane są na maila:

maticonsulting@szkolenia-mc.pl

tel. 600 43 33 71

www.szkolenia-mc.pl

Informacje podstawowe

Cena: 1680 zł Netto

Skontaktuj się z Organizatorem Pobierz ofertę/formularz zamówienia

Dane kontaktowe

Osoba kontaktowa: Iwona Świdurska